נתניהו באמת מתכווין להעביר את הרפורמה? האזינו לפרשנים

אסתי פלד No Comments on נתניהו באמת מתכווין להעביר את הרפורמה? האזינו לפרשנים

צמד הפרשנים אבי בלום ויעקב ריבלין שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על המצב של הרפורמה המשפטית, ועל האינטרסים של ראש הממשלה נתניהו. וגם: האם שלום עם סעודיה זה משהו שיכול לקרות בקרוב? | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן יעקב ריבלין פתח את השיחה ב"מהדורת המרכזית" עם אבי מימרן: "יש כאן מצב מורכב בוועדה לבחירת שופטים, מצד אחד הוא רוצה שקט ושהשיחות יימשכו, והאופוזיציה מאיימת להפסיק את השיחות. כולנו יודעים שהאנרכיסטים לא ייתנו לשום פשרה, השיחות לא יובילו לשום מקום".

"נתניהו רוצה לצאת לארה"ב בזמן הקרוב, וגם אם השיחות ייפסקו, הוא יצטרך להציג לציבור מדוע אין רפורמה. לכן באופוזיציה מאיימים כי יודעים שכך יידחקו את נתניהו לקיר" הוסיף ריבלין.

הפרשן אבי בלום אמר: "נתניהו תמיד דאג שיהיה לו בלם שמאלי, הפעם הוא הבלם השמאלי. הוא רוצה רפורמה, אך לא כזו. הוא לא רואה שום תועלת ברפורמה, בעניינו האישי אין לה שום השפעה, ולא חסר לו איומים על המשק".

"נתניהו צריך לייצר מהלך גדול לייצב את מצבו, הרפורמה לא תעשה את זה. אולי שלום עם סעודיה יעשה את העבודה, בשיתוף עם האמריקאים" הוסיף בלום.

ריבלין: "ההבדלים בין גנץ ללפיד סמנטיים, בסוף שניהם מתיישרים לקולות הרחוב בתל אביב. האמריקאים מרגישים שנתניהו חלש, והם מנצלים את זה. הסיפור עם סעודיה זה חלום רחוק, לא משהו שיקרה בקרוב".

בנוגע לתקציב אמר: "לא היה תקציב שעבר כל כך מהר. אין אופוזיציה באמת בכנסת, יש אופוזיציה ברחוב. אלקין וסער לא עשו את מה שהם יודעים. תוך שלושה ימים עבר תקציב, זה לא היה בעבר".

האזינו:



0 תגובות